Tekniska idioter

Först och främst vill jag be om ursäkt för den inte superoriginella titeln på inlägget, men man kan inte alltid vara kreativ!

Imorgon är det dags för mig att hålla tal i Svenska C. Som mina 4 läsare (uuh, nu ser jag framför mig hur åtminstone 2 av dessa suckar åt att jag skrev 4 med siffror..)  vet om är detta inte mitt starkaste ämne, men jag tror att det kommer gå utmärkt. Jag ska nämligen prata om det jag kan bäst - datorer. Eftersom flertalet av personerna i min närmsta bekantskapskrets är vad jag skulle kalla tekniskt inkompetenta kände jag att detta ämne var väldigt passande.

Har till och med haft fantastisk inlevelseförmåga (fortsätter jag lära mig fina ord i den här farten kan jag snart gå med i...öh...vad heter dom där...det där stället där han Horace var nånting...Svenska Akademin!) och gjort en lista med förklaringar på ord som vissa kanske tycker är svåra. Mmmm jag känner hur succén närmar sig med stormsteg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0