Kurvor och sånt

Jag börjar bli lite trött på att folk gnäller och blir sura bara för att jag säger vad jag tycker! Igår skulle vi ha Matte D, och Jörgen sa att han skulle visa några kurvor (alltså matematiska sådana...)...jag försöker då skoja till det lite och säger att "Evelina kan väl visa sina!". Och vad tror ni händer...jodå, hon springer direkt ut och berättar hela historien för NI-VET-VEM (nej, inte den där töntiga ondingen i Harry Potter), som kommer inrusande och argt säger att jag måste "sluta med såna kommentarer".

Pttf. Nuförtiden kan man inte ens skämta lite.

För övrigt har jag nu sökt till Universitetet, en IT/ekonomi-inriktning på SU. Tror det kommer gå alldeles utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0