Jag och tider

För att ni inte ska få för er att jag är någon slag gud som inte kan göra fel, så känns det viktigt för mig att berätta om saker jag kanske inte är superbra på. Hålla tider till exempel. Mitt tal om datasäkerhet var perfekt - tog upp bra saker, var tydlig, satte piken mot världens mest datorinkompetenta perfekt och så vidare MEN. Jag råkade prata i nio minuter. Tanken var tydligen att man skulle hålla sig runt fem. Nu var ju detta inte nationella provet så jag får ju inte direkt IG för detta, men min lärare tyckte tydligen att nio minuter var att ta i. På tal om tider kan jag ibland vara lite småseg...till mina vänners förtvivlan tar det alltid några minuter för mig att stänga ner datorn och sånt efter lektionen. Men vadå, dom är stressade nog ändå och måste lära sig att tagga ner lite.

Men på tal om mitt tal (hahah!) säger jag bara såhär: om folk inte vore så jäkla kassa på teknik skulle jag inte ha behövt hålla det här talet överhuvudtaget. Så LÄR ER NÅGOT OM DATORER, så kanske jag gör större succé på svenskan också!

Matten däremot är en njutning, jag och Jörgen hade en privatlektion idag. För tillfället battlar vi om att lösa en svår uppgift, men eftersom Jörgen har kontakter på universitet kommer han säkert fuska sig till segern. Inte bra det inte.

Händer inte så mycket i mitt liv just nu. Dåligt dåligt.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Så jävla seg!:P

2009-04-06 @ 18:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0