Barn...suck..

Christine har alltid gnällt en massa på barn - tycker dom är jobbiga, gnälliga osv. Jag har aldrig riktigt förstått denna inställning, personligen tycker jag faktiskt dom är söta och så. Nu kan jag dock förstå denna negativa inställning - min mattelärare har ett barn som ständigt är sjukt, och som ständigt smittar min lärare. Följden av detta har blivit att min mattelärare är sjukskriven till påsklovet. Suck.

Inte för att detta gör så mycket. Jag är ju redan asbra på matte, och dessutom får vi ha Jörgen istället, vilket är minst lika bra. Vi har nämligen väldigt lika inställning i livet - allting är matte. Visste ni till exempel att Stockholm är matte? Jodå vet ni. Såhär va. Stockholm är Sveriges huvudstad. Ett lands huvudstad kan ändras. Något som ändras=en variabel. Slutsats: Stockholm är en variabel! Tobbelogik när den är som bäst.

Ibland är jag bara för bra. Nej, förlåt. Jag är alltid för bra.

Har förresten börjat skriva på en manual om hur man skyddar sin dator och så. Har blivit inspirerad av mina vänners totala datainkompetens. Tror jag kan tjäna stora pengar på denna manual...måste bara hitta någon som kan korrekturläsa den åt mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0