18,0!

Sisådär, ny vecka, och mitt liv som framgångsrik student har precis börjat! Jag gick ju ut med 18,0 (slog min natur-flickvän!), vilket borde räcka för min tänkta utbildning, som är IT/Ekonomi. Låter ju som skräddarsytt för mig, helt klart. Har inte riktigt bestämt vilket jag ska ta masterexamen i än bara. Kanske gör det i båda. Är man bra så är man!

Det ska bli oerhört kul att följa Ragnhild på håll och se hur de klarar sig i höst... två olyckor på en gång: nya ettor och ingen Laptoptobbe! Vem ska nu fixa tekniken!?

Tips till alla gamla-gamla, gamla och nya ettor: ni behöver aldrig byta inloggningslösen på skolans datorer. Det står att du behöver byta, men såvida inte Uffe fixat det efter mitt tips till honom, så behöver du inte. Skriv bara in samma sak i gamla, nya och bekräfta lösen-raderna. Jag lekte lite med skolans datorer i ettan och fixade det där. Uffe upptäckte det inte på tre år. Sa någon datapolicy...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0