Lastbilskungen!

Vet att ni återigen fått vänta länge, men den som väntar på något gott (d.v.s. på mig) väntar aldrig för länge! Igår var jag på Scanias democenter med lite skolkamrater och körde lastbil, samt åt en EPISK hamburgare! Jag säger bara så att jag ägde lika mycket i lastbilen som hamburgarna var goda, och det vill inte säga lite! Jason lyckades dock, till min stora förtjusning, få motorstopp, vilket egentligen knappt går, haha!

Anledningen till min långa frånvaro är att jag hållt på att skapa ett eget bloggprogram (ser nu framför mig hur min samhällslärare undrar vad ett bloggprogram är för nåt...), som gör att man kan blogga även när man är offline! Mycket smart och tekniskt, men så är det ju också jag som gjort det! Håll utkik i fortsättningen!

(P.S Idag var jag otroligt nära att för första gången slå Christine på TP! Leder med 2-1 i pluppar när det är 5 minuter tills lektionen börjar...ser segern komma...och tror ni inte att hon då lyckas kamma hem TRE pluppar i rad?? Jävla allmänbildade människa!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0