Matte in my heart

Imorgon är det det första provet i Matte C. Sååå jag har längtat alltså. Och nästa vecka börjar Matte D, livet kan knappast bli härligare. Sen vill jag sno ett matteskämt från en som snodde det som snodde det som snodde det som... (ni vet, internetvärlden är vild):

Varför kan man inte derivera en naturare?
För dom har ingen funktion

Sen kan man ju variera vad som ska stå istället för naturare, men naturare är ju ursvaret liksom.
Over and out, nu ska jag sova så jag är klar i hjärnan imorgon för då ska det räknas!

Kommentarer
Postat av: Tove

Nej, naturare är inte alls ursvaret. Varför dra ett naturarskämt om en naturare? Det är ju att driva med naturare samtidigt som man typ ser ut till dem. Ursvaret är estet eftersom dom aldrig kommer fatta det där skämtet!

2008-10-16 @ 21:48:24
Postat av: Cissi

Varför kan man inte derivera Tobbe?

För han har inga funktioner..

Muahaha..



Får jag derivera dina kurvor älskling?

2008-11-23 @ 19:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0