UPPDATERA SIN BLOGG?!

Ja, alltså, jag har ju hört talas om att man bör uppdatera sitt virusprogram minst en gång i veckan, men att uppdatera sin blogg verkar ju helt värdelöst! Dessutom så hade jag igår en mycket trevlig eftermiddag, kväll och natt med hemtentan. Fram åt halv fyra-tiden blev den klar och jag kände då att det var dags att bege sig mot den regala sängen, aka min egen. Efter en skön natts sömn kom jag lite överhypad till skolan, hade en underbar mattelektion och skickade in hemtentan. Först befarade Sandra och Christine att Britta - the terminator hade hackat sig in på min dator, eftersom att mailet inte gick att skicka. Men jag var inte bekymrad en enda sekund eftersom att jag visste att det skulle vara omöjligt , både i teorin och i praktiken. Så lätt som en plätt så löste jag det teknologiska problemet och stekte lagom när jag än en gång förtjänade min titel som Laptoptobbe.

Och till er kära supportrar, så får ni aldrig glömma bort att ni, trots min höga intelligens, tjänar, eller förlåt, jag menar förTJÄNAR mig!

Kommentarer
Postat av: Evelina

hon har ju inte ens internet! :P

2008-10-19 @ 23:41:18
URL: http://ewwwe.blogg.se/
Postat av: Laptoptobbe - eder gud

Sandra och Christine tror att Britta bara har ljugit när hon säger att hon inte har något interntet, bara för att hon ska kunna hacka sig in på elevers datorer!



Men fortfarande så är det ganska osannolikt, jag menar, skulle Britta kunna lära sig det innan mig? Pfft, skulle inte tro det va!

2008-10-20 @ 16:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0