MATTE D <3

Äntligen var det premiär!! Första lektionen matte D, som jag längtat!! Bästa kursen på schemat, just nu finns inget som skulle kunna göra min värld bättre (utom möjligtvis om min lärare kom och sa att jag får läsa matte e också). Jag laddade upp inför lektionen med...pampam...mattepluggande!!! samt en stor påse chips, är det party så är det. Jag återkommer så småningom med fler rapporter från dessa underbara lektioner!

GÖR MATTE D TILL KÄRNÄMNE NU!!

Förresten finns det folk i min klass som inte läst grafräknarens instruktionsbok. Sopor säger jag bara...går dom på ragnhild eller?? Ibland undrar man!


Kommentarer
Postat av: Ledarn- utan mig är S06 en vek klass

HAha den är så verklighetstrogen denna blogg att man tror att laptobbe skrivit den själv!

2008-10-16 @ 23:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0