Inkompetenta var bara förnamnet

Givetvis fick jag helt rätt i att skådespelarna på Dramaten är inkompetenta. De klarade inte ens av att hålla sig friska, föreställningen inställd!! Och detta efter att jag hade kört hela vägen till Stockholm. Det gick förresten alldeles utmärkt. Råkade bara hamna lite fel i en fil på Hornsgatan, men det var minsann INTE mitt fel. Inkompetenta stockholmare som inte kan vara tydliga med skyltningen o.s.v. Massa korkade cyklister i trafiken också, plus avgaslukten. Vidrigt. Tack och lov att jag har min älskade GPS, som alltid leder mig rätt. I <3 tekniken.

Nu ska jag njuta av helgen. Kanske förbereda mig lite inför Matte D eller ut och köra lite rally.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0