På äventyr i vida världen

Sedan ett par dagar är jag tillbaka i skolan och steker återigen omkring med min laptop! Städar upp efter ettor (både gamla och nya), gnäller på Igelsta och predikar om Apples överlägsenhet. Mitt lov spenderade jag dock i London, där jag var på något av en utbildningsresa! Även om jag fick lite tid över till att upptäcka staden med min flickvän var mitt huvudsakliga mål självklart att besöka Apple Store!

                                                         

Denna fantastiska byggnad ligger på Regent Street, och att träda in där var fantastiskt! Fullt av vackra mac-datorer, iphones, ipods och så vidare! Ville bara bosätta mig där...sagolikt!!

Måste passa på att skryta lite också! Jag, Laptobbe, har fått MVG på alla moment hitills under psykologikurser! Där ser ni, datorer är inte allt som rör sig i mitt huvud. Jag kan vara riktigt djup och smart när jag vill. Har ni tur kanske jag någon dag berättar för er om meningen med livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0