Perfekt dag!

Mm, idag har varit en dag helt i min smak! Inleddes med ett matteprov, på DERIVATA, äntligen, som var SÅ enkelt!! Jag bara stekte hem ett garanterat solklart MVG. Kunde inte låta bli att glänsa lite på en MVG-uppgift genom att fråga min lärare om hon ville ha uträkníngen både grafiskt och algebraiskt. Mm, alla dagar borde inledas med två timmar matte!!

Efter det fick jag återigen rycka in och rädda en psykologilektion när Maggan inte riktigt hade koll på tekniken. Vet att hennes hemliga dröm är att ha mig som privat teknikexpert, men jag har ju faktiskt ett liv också! Hon får alltså fortsätta (dag)drömma om min tekniska expertis 24/7.

Efter skolan råkade jag dock göra en liten tavla - glömde att vänta på min flickvän. Tog istället min bil och körde hem till en kompis för att leka lite med hennes dator (installera drivrutiner och sånt kul). Förstår inte hur någon kan förebrå mig för detta. Nog för att jag älskar Cissi, men det borde hon väl fatta själv att jag inte läser hennes schema så noga när tanken på en dator upptar mitt huvud!! Nåväl, jag fick kompensera detta genom att åka hem till Cissi och äta fiskpinnar. Jag hataaar fiskpinnar!! Och hemma hos mig fanns det underbar raggmunk...suck...ibland är det lite jobbigt att ha huvudet fullt av laptops och annat kul. Menmen, jag är beredd att betala priset!


Kommentarer
Postat av: Evelina

tobbe = BÄST!

2008-12-06 @ 17:43:14
URL: http://ewwwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0